Archery Forums 3DShoots.com
Find Archery Shoots near you  |   Advertise on 3DShoots.com

Go Back   Archery Forums 3DShoots.com > Archery Tournament Forum > 3DShoots.com Smack Down League
 

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-14-2007, 03:09 PM   #1
BUNNYMAN
I pray for you!
 
BUNNYMAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: the Hutch
Posts: 29,888
BUNNYMAN will become famous soon enoughBUNNYMAN will become famous soon enough
Default so far so good

i haveabout 6-7 scores turned in so far....now the rest of you pine riders need to get your rounds shot....
__________________
I cut things up and split them down!
BUNNYMAN is online now   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 03:27 PM   #2
mtboho
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: montana
Posts: 24
mtboho is on a distinguished road
Default

pine rider my arse, we just have jobs
__________________
I got nothin...
mtboho is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 03:50 PM   #3
BUNNYMAN
I pray for you!
 
BUNNYMAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: the Hutch
Posts: 29,888
BUNNYMAN will become famous soon enoughBUNNYMAN will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by mtboho View Post
pine rider my arse, we just have jobs
and I dont????
__________________
I cut things up and split them down!
BUNNYMAN is online now   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 04:09 PM   #4
Wheely
Wheely Threads
 
Wheely's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Oregon
Posts: 5,595
Wheely has a spectacular aura aboutWheely has a spectacular aura about
Default

are we going to have to extend it to Saturday or Sunday? Or do they just get big fat 0's? (placing me a little higher )
Wheely is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 04:29 PM   #5
BUNNYMAN
I pray for you!
 
BUNNYMAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: the Hutch
Posts: 29,888
BUNNYMAN will become famous soon enoughBUNNYMAN will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by Wheels3 View Post
are we going to have to extend it to Saturday or Sunday? Or do they just get big fat 0's? (placing me a little higher )
there will be no 0's they will be getting -50's thats a tuff start huh???
__________________
I cut things up and split them down!
BUNNYMAN is online now   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 04:33 PM   #6
Wheely
Wheely Threads
 
Wheely's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Oregon
Posts: 5,595
Wheely has a spectacular aura aboutWheely has a spectacular aura about
Default

sounds good to me
Wheely is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 06:39 PM   #7
Pinwheel1969
#1 THREAD KILLER
 
Pinwheel1969's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: at your course..taking your money
Posts: 1,999
Pinwheel1969 is on a distinguished road
Default

It wont matter if they turn them in or not Bowman !! We gonna let them get our coffee and donuts for us all day... And every week !! LOL
__________________
I would like to thank all my sponsers:Alpine Archery Pro Staff, Tru-Ball Releases Staff , Hydronics Archery Pro Staff,Victory Arrows Staff, Bohning Archery , Vibra-Check , TP Scope Lenses Pro Staff, Mossy Oak Pro Staff....
RANGER BOW STRINGS
Pinwheel1969 is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 07:56 PM   #8
BowhuntnHoosier
Bisquit.......
 
BowhuntnHoosier's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hoosierville
Posts: 13,882
BowhuntnHoosier has a spectacular aura aboutBowhuntnHoosier has a spectacular aura aboutBowhuntnHoosier has a spectacular aura about
Default

There is a bright side at least I will not be starting off at -50.
__________________


"HONDA"
BowhuntnHoosier is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 09:02 PM   #9
Holy Smokes
Senior Member
 
Holy Smokes's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: in Dixie Home of the Brave and land of the Free
Posts: 6,713
Holy Smokes will become famous soon enoughHoly Smokes will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by BOWMAN View Post
i haveabout 6-7 scores turned in so far....now the rest of you pine riders need to get your rounds shot....
Hey Bowman do ya think we can list tha state from where each are listin? HS
__________________



Switchback xt BYC LOOP- SHOOT NOW56# 385gr 2312 Eclipse 100gr Muzzy 256fps SEPTER RANGER STRINGS, 4th axis,335 jammers @ 61# =285 fps
Holy Smokes is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 09:04 PM   #10
Dredly
Site Guru
 
Join Date: Jul 2006
Location: Saylorsburg PA
Posts: 4,358
Dredly will become famous soon enough
Send a message via AIM to Dredly
Default

I just turned mine in... pretty crappy... but still better then Bowmans
__________________
No I'm not dead

Last edited by Dredly; 03-14-2007 at 09:10 PM.
Dredly is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 09:08 PM   #11
BUNNYMAN
I pray for you!
 
BUNNYMAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: the Hutch
Posts: 29,888
BUNNYMAN will become famous soon enoughBUNNYMAN will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by Dredly View Post
I just turned mine in... pretty crappy...
shhhh remove that dred We dont want it up till everybody is done....edit it....
__________________
I cut things up and split them down!
BUNNYMAN is online now   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 09:42 PM   #12
goldflinger
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Norwalk Wi
Posts: 707
goldflinger is on a distinguished road
Default

Couldn't find any targets. Could any one give me some measurements so I can make up a target on cardboard for now?????????????
__________________
Where would America be without the "gun totting redneck"?
goldflinger is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 09:50 PM   #13
mtboho
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: montana
Posts: 24
mtboho is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by BOWMAN View Post
and I dont????
Just giving you heck!!!!
__________________
I got nothin...
mtboho is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 09:55 PM   #14
ByteMe
Senior Member
 
ByteMe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Gallatin, Tennessee
Posts: 199
ByteMe is on a distinguished road
Send a message via MSN to ByteMe
Default Sick as a dawg...

All,

I will have my scores into you tomorrow. I just got back from the Dr. and I am sick as a dawg, 102 degree fever, bronchial cough, you name it I have it. Now dont you all get excited, just make sure my pine is well sanded and laquered with that foot rest, I am gonna need some comfort sick and all ya know. Wheels, your off the hook with the cobbler, my stomach aint gonna deal. But... some chicken soup would be nice.

Ohh Bowman, no french maid outfit, thats really gonna have me hunched over.

Look at that gonna shoot even with the flu. Talk about a handicap!

Laters,
~Byte~
__________________
Hoyt Magnatec Redline HO
DW 65#
DL 27"
Toxonics 3 pin sight
NAP Quicktune 3000
26" Carbon Express Sidewinder 60's 324gr

"Bringing back the smack... one post at a time!!"

"You can lead, follow or just get the hell outta my way!!"
ByteMe is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 09:59 PM   #15
Holy Smokes
Senior Member
 
Holy Smokes's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: in Dixie Home of the Brave and land of the Free
Posts: 6,713
Holy Smokes will become famous soon enoughHoly Smokes will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by ByteMe View Post
All,

I will have my scores into you tomorrow. I just got back from the Dr. and I am sick as a dawg, 102 degree fever, bronchial cough, you name it I have it. Now dont you all get excited, just make sure my pine is well sanded and laquered with that foot rest. Wheels, your off the hook with the cobbler, my stomach aint gonna deal. But... some chicken soup would be nice.

Ohh Bowman, no french maid outfit, thats really gonna have me hunched over.

Look at that gonna shoot even with the flu. Talk about a handicap!

Laters,
~Byte~
Cuz I know this'll make ya fell a bit mor purt. Squrriel soup. Yup that'a what they would make back in ma Dads' day. Go hunting and make a big ol pot of it>
Do ya recken Wheels could fix some fer ya? HS
__________________



Switchback xt BYC LOOP- SHOOT NOW56# 385gr 2312 Eclipse 100gr Muzzy 256fps SEPTER RANGER STRINGS, 4th axis,335 jammers @ 61# =285 fps
Holy Smokes is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 10:01 PM   #16
BUNNYMAN
I pray for you!
 
BUNNYMAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: the Hutch
Posts: 29,888
BUNNYMAN will become famous soon enoughBUNNYMAN will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by goldflinger View Post
Couldn't find any targets. Could any one give me some measurements so I can make up a target on cardboard for now?????????????
sent you a PM
__________________
I cut things up and split them down!
BUNNYMAN is online now   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 10:02 PM   #17
ByteMe
Senior Member
 
ByteMe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Gallatin, Tennessee
Posts: 199
ByteMe is on a distinguished road
Send a message via MSN to ByteMe
Default Nah.. Not Squirrel..

Quote:
Originally Posted by Holy Smokes View Post
Cuz I know this'll make ya fell a bit mor purt. Squrriel soup. Yup that'a what they would make back in ma Dads' day. Go hunting and make a big ol pot of it>
Do ya recken Wheels could fix some fer ya? HS

I am more of a Coon type fellar. I jes fixed me some o my medicine, yup 2 shots Southern Comfort mixed in a nice cup o tea. I am gonna be out in a bit!

Either way, squirrel, chicken, coon if Wheels is cooking Ima eatin

~Byte~
__________________
Hoyt Magnatec Redline HO
DW 65#
DL 27"
Toxonics 3 pin sight
NAP Quicktune 3000
26" Carbon Express Sidewinder 60's 324gr

"Bringing back the smack... one post at a time!!"

"You can lead, follow or just get the hell outta my way!!"
ByteMe is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 10:08 PM   #18
Holy Smokes
Senior Member
 
Holy Smokes's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: in Dixie Home of the Brave and land of the Free
Posts: 6,713
Holy Smokes will become famous soon enoughHoly Smokes will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by ByteMe View Post
I am more of a Coon type fellar. I jes fixed me some o my medicine, yup 2 shots Southern Comfort mixed in a nice cup o tea. I am gonna be out in a bit!

Either way, squirrel, chicken, coon if Wheels is cooking Ima eatin

~Byte~
Back in tha days of tha War fer Southern Independence tha liqure was made for medicimal purposes and they did not tax it nor did they have to have a liscence fer it> ol Jack Black(Daniels) was statred in 1861 this way> His uncle gave him tha operation of it when he went off ta fight as tha Forest Escort> They were = to todays Delta force> HS
__________________



Switchback xt BYC LOOP- SHOOT NOW56# 385gr 2312 Eclipse 100gr Muzzy 256fps SEPTER RANGER STRINGS, 4th axis,335 jammers @ 61# =285 fps
Holy Smokes is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 10:09 PM   #19
ByteMe
Senior Member
 
ByteMe's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Gallatin, Tennessee
Posts: 199
ByteMe is on a distinguished road
Send a message via MSN to ByteMe
Default All I can say is...

You guyz are the best.

I dont care what anyone says about Bowman.. He totally rawks.

I totally forgot that he had my score coz I am soooo out of it with this flu. best part is I got sent home after wrecking a network config (ooops). Boss was like, "thats it go home you look like crap fix it tomorrow or something". best part is I have this huge meeting that I have to be at and I cant even think straight, yeah thats gonna work.

Thanks Bowman, thanks for the laughs all I needed it after a helacious day.

Later,
~Byte~
__________________
Hoyt Magnatec Redline HO
DW 65#
DL 27"
Toxonics 3 pin sight
NAP Quicktune 3000
26" Carbon Express Sidewinder 60's 324gr

"Bringing back the smack... one post at a time!!"

"You can lead, follow or just get the hell outta my way!!"
ByteMe is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2007, 10:40 PM   #20
Holy Smokes
Senior Member
 
Holy Smokes's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: in Dixie Home of the Brave and land of the Free
Posts: 6,713
Holy Smokes will become famous soon enoughHoly Smokes will become famous soon enough
Default

Quote:
Originally Posted by ByteMe View Post
You guyz are the best.

I dont care what anyone says about Bowman.. He totally rawks.

I totally forgot that he had my score coz I am soooo out of it with this flu. best part is I got sent home after wrecking a network config (ooops). Boss was like, "thats it go home you look like crap fix it tomorrow or something". best part is I have this huge meeting that I have to be at and I cant even think straight, yeah thats gonna work.

Thanks Bowman, thanks for the laughs all I needed it after a helacious day.

Later,
~Byte~
rawks(ROCKS) took me awhile to figgur thaten out Cuz HS: laugh:
__________________



Switchback xt BYC LOOP- SHOOT NOW56# 385gr 2312 Eclipse 100gr Muzzy 256fps SEPTER RANGER STRINGS, 4th axis,335 jammers @ 61# =285 fps
Holy Smokes is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2007, 01:10 AM   #21
Wheely
Wheely Threads
 
Wheely's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Oregon
Posts: 5,595
Wheely has a spectacular aura aboutWheely has a spectacular aura about
Default

Quote:
Originally Posted by ByteMe View Post
I am more of a Coon type fellar. I jes fixed me some o my medicine, yup 2 shots Southern Comfort mixed in a nice cup o tea. I am gonna be out in a bit!

Either way, squirrel, chicken, coon if Wheels is cooking Ima eatin

~Byte~
squirrel? don't know about that? I had a pet squirrel once. Hope ya feel better byteme!
Wheely is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2007, 08:50 AM   #22
BowhuntnHoosier
Bisquit.......
 
BowhuntnHoosier's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hoosierville
Posts: 13,882
BowhuntnHoosier has a spectacular aura aboutBowhuntnHoosier has a spectacular aura aboutBowhuntnHoosier has a spectacular aura about
Default

I shore hope Byte is feelin better today.
__________________


"HONDA"
BowhuntnHoosier is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2007, 09:29 PM   #23
Pinwheel1969
#1 THREAD KILLER
 
Pinwheel1969's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: at your course..taking your money
Posts: 1,999
Pinwheel1969 is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by BowhuntnHoosier View Post
I shore hope Byte is feelin better today.
will it matter? LOL
__________________
I would like to thank all my sponsers:Alpine Archery Pro Staff, Tru-Ball Releases Staff , Hydronics Archery Pro Staff,Victory Arrows Staff, Bohning Archery , Vibra-Check , TP Scope Lenses Pro Staff, Mossy Oak Pro Staff....
RANGER BOW STRINGS
Pinwheel1969 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:27 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2004 3DShoots.com